Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 1 listopada 2024 01:34
Reklama

Lubimy zakupy bez wychodzenia z domu. Dlatego wykorzystujemy aplikacje

Polacy lubią aplikacje sklepów internetowych. Sięgają po nie kilka razy w tygodniu. Sprawdzają dostępność w ulubionych sklepach.

To ustalenia najnowszego badania Santander Consumer Bank pt. „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023”. Co jeszcze z niego wynika?

Że 21 proc. badanych używa takich aplikacji kilka razy w tygodniu. Najczęściej deklarowały to osoby w wieku 40-49 lat, mieszkające na wsi i zarabiające 7000 zł netto lub więcej. 

 

Dlaczego lubimy takie aplikacje?

 

Bo taka forma zakupów jest szybka i wygodna (62 proc.). To po pierwsze. Po drugie – 59 proc. lubi zakupy bez wychodzenia z domu. Po trzecie wreszcie – 50 proc. wskazało dostępność sklepu w każdej chwili.  To zalety takich aplikacji. A wady?

• 35 proc. badanych przeszkadzają ciągłe powiadomienia. 

• 31 proc. wskazało problemy techniczne, np. zacinanie się aplikacji.

• 24 proc. uskarża się na to, że ciągle trzeba ją aktualizować.

 

Z jakich aplikacji najczęściej korzystamy?

 

Należą do nich aplikacje sklepów:

- z odzieżą lub obuwiem – 57 proc.,

- z kosmetykami – 43 proc., 

- artykułami spożywczymi i chemię gospodarczą – 39 proc., 

- zabawkami i artykułami dla dzieci ­– 17 proc.,

- sprzętem sportowym – 16 proc. 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama