Proces ten potrwa od 31 stycznia do 22 lutego (włącznie). Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące tej akcji.
Harmonogram i godziny doręczeń
Decyzje będą doręczane w dniach od poniedziałku do soboty, w godzinach od 9:00 do 20:00. W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie jego urlopu.
Zasady doręczania
- Doręczyciele to pracownicy urzędu, którzy nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych.
- Na żądanie mieszkańca doręczyciele zobowiązani są do okazania upoważnienia do doręczania decyzji podatkowych.
- Osoby odbierające decyzje proszone są o złożenie czytelnych podpisów oraz dat odbioru przesyłki na potwierdzeniu odbioru.
Doręczanie decyzji przez sąsiadów
W sytuacji, gdy adresat nie może osobiście odebrać decyzji podatkowej, urzędnik może pozostawić dokument u sąsiada, pod warunkiem, że ten zobowiązał się do przekazania jej właściwemu odbiorcy. Decyzje, które z różnych powodów nie zostaną doręczone adresatom do 22 lutego 2025 roku, będą przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.
Ważne informacje dla mieszkańców
Mieszkańcy proszeni są o współpracę z urzędnikami i przestrzeganie powyższych zasad, aby proces doręczania decyzji podatkowych przebiegał sprawnie i bez zakłóceń.



!["Chcę znów być tatą na 100%" - historia Piotra Wegiery i apel o pomoc [ROZMOWA] "Chcę znów być tatą na 100%" - historia Piotra Wegiery i apel o pomoc [ROZMOWA]](https://static2.radiotczew.pl/data/articles/sm-16x9-chce-znow-byc-tata-na-100-historia-piotra-wegiery-i-apel-o-pomoc-rozmowa-1762540882.png)
![Jak poruszamy się po Tczewie? Miasto pyta mieszkańców o komunikację publiczną [ANKIETA] Jak poruszamy się po Tczewie? Miasto pyta mieszkańców o komunikację publiczną [ANKIETA]](https://static2.radiotczew.pl/data/articles/sm-16x9-jak-poruszamy-sie-po-tczewie-miasto-pyta-mieszkancow-o-komunikacje-publiczna-1761729809.jpg)



Napisz komentarz
Komentarze