Czym jest fotografia produktowa?
.jpg)
Fotografia reklamowa jak sama nazwa wskazuje, jest jedną z dziedzin fotografii, której głównym zadaniem jest wywołanie na odbiorcy jak najlepszego wrażenia. Nie chodzi tylko o to, aby zrobić zdjęcie. Nawet bardzo dobrej jakości. Zdjęcia produktów do sklepu internetowego muszą być doskonałe i w prosty sposób przedstawiać najważniejsze cechy produktu i skłonić potencjalnego klienta do zakupu.
Fotografia produktowa – dlaczego warto z niej skorzystać ?
.jpg)
Dobrze wykonana fotografia produktowa może przynieść wiele korzyści. Pierwszą i główną z nich jest oczywiście zwiększona sprzedaż sklepów internetowych. Niezależnie czy są to zdjęcia typu lookbook, czy proste fotografie w formacie JPG fotograf przykłada dużą wagę do detali i to, jak zdjęcie jest odbierane przez potencjalnego klienta. To wymaga lat doświadczeń, znajomości rynku oraz zagadnień takich jak obróbka graficzna i rzecz jasna odpowiedniego sprzętu. Każde zdjęcia będą niepowtarzalne i unikatowe, dzięki czemu będziemy wyróżniać się na tle innych firm. Oprócz tego nasza strona zyska bardziej profesjonalny i schludny wygląd.
W fotografii produktowej najważniejszym czynnikiem jest to, czym będzie wyróżniać się nasze zdjęcie od innych. Dobrze jest wybrać swój własny styl, dzięki któremu marka stanie się rozpoznawalna. W zależności od wymagań klienta można jednak prosić o np. usunięcie tła lub fotografowanie na białym tle, czego wymagają niektóre portale aukcyjne. Zrobienia idealnego zdjęcia, lub całej ich serii nie jest proste, dlatego warto zlecić to zadanie profesjonalistom. Możemy liczyć na indywidualną wycenę i dostosowanie oferty handlowej do naszych potrzeb.
Profesjonalna sesja zdjęciowa – kilka wersji zdjęć
.jpg)
Dobre zdjęcie przykuwa uwagę i zachęca do zakupu. Często wydaje nam się, że wystarczy wcisnąć spust migawki i już, możemy przystępować do dalszych prac. Zanim jednak uchwycimy odpowiedni kadr, musi minąć trochę czasu. Każde ujęcie może cechować się nieco innym światłem, perspektywą i tłem, co ma duże znaczenia przy każdym ujęciu. Niektóre zdjęcia produktu mogą różnić się także tym, co widzimy na aparacie, a tym, co zobaczymy na komputerze. Warto więc zrobić kilka ujęć tego samego przedmiotu, aby wybrać zdjęcia, które najbardziej do nas przemawiają i chcemy się z nimi utożsamiać. Klienci często pytają rówież o kwestie finansowe takie przedsięwzięcia. Na to pytanie może odpowiedzieć fotografia produktowa cennik.
Profesjonalne zdjęcia produktowe – czy warto je zlecić fotografowi?
Postęp technologiczny sprawia, że dobrej jakości zdjęcia możemy spokojnie robić już sami przy użyciu smartfona. Jednak warto zainwestować w dobrego i profesjonalnego fotografa. Na bazie doświadczenia podpowie on, jak wybić się pośród innych firm, co w dzisiejszych czasach wcale nie jest łatwe. Do tego dokona on specjalistycznej obróbki zdjęć i wybierze najbardziej odpowiedni ich format.






