Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 6 grudnia 2025 01:09
Reklama

Sklepiki ze wszystkim znikną z poczty. Frontman pomoże nam zrobić zakupy

Koniec z bazarkami na poczcie. Po zmianie oferta na półkach ma być dostosowana do potrzeb regionu. Do końca roku zmiany obejmą 2 tys. lokalizacji.
Sklepiki ze wszystkim znikną z poczty. Frontman pomoże nam zrobić zakupy

Autor: Poczta Polska

 

Pracujemy nad zmianą asortymentu w naszych placówkach.

– zapowiedział w rozmowie z serwisem dlahandlu.pl Piotr Szajczyk, wiceprezes Poczty Polskiej

 

Trwa już program pilotażowy.  

 

Do końca roku zmieni się wygląd placówek pocztowych

 

Dotychczas na poczcie można było kupić prawie wszystko, w tym także dewocjonalia i ręczniki, a nawet – jak pokazał w swoim reportażu TVN24 – produkty imitujące marki premium, np. torebki, firmy Gucci.

W grudniu ubiegłego roku Poczta Polska zapowiedziała zmiany. I ruszył program pilotażowy, który niebawem zostanie poszerzony.

 

Pracujemy nad zmianą asortymentu. W tej chwili pilotaż jest realizowany w 20 lokalizacjach. Wkrótce obejmie 30. Obserwujemy go pod kątem rentowności i wyników sprzedaży, w podziale na regiony.

– powiedział Sebastian Mikosz, prezes PP

 

A jego zastępca Piotr Szajczyk dodał:  

 

Po zakończeniu pilotażu w 30 placówkach naszym celem jest wprowadzenie nowego standardu w 300 lokalizacjach w I kwartale 2025 roku. Do końca roku nowy wygląd powinien objąć 2 tys. placówek.

 

Inaczej będzie w miejscowościach bez galerii handlowych

 

Co kryje się pod zapowiedzianymi zmianami? Otóż w placówkach poczty pojawią się specjalne strefy tematyczne, a asortyment zostanie dostosowany do lokalnych potrzeb. W mniejszych miastach – jak zapowiada PP – ta oferta będzie bardziej zróżnicowana. Powodem jest ograniczony dostęp do galerii handlowych.

Co zatem trafi na półki? Produkty pocztowe (koperty, kartki, kartony), artykuły piśmiennicze, prasa i książki, artykuły dla dzieci, przekąski i napoje oraz różnego rodzaju produkty impulsowe. 

Nowością będzie wprowadzenie tzw. frontmana, który będzie polecał klientom produkty i pomagał w ich odnalezieniu.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama