Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 30 kwietnia 2024 09:49
Reklama Przekaż 1,5 % podatku dla Ewy Misztal

Tczew: Kto będzie doręczać decyzje podatkowe?

W tym roku decyzje dotyczące podatku od nieruchomości będą doręczane przez 15 urzędników.
Tczew: Kto będzie doręczać decyzje podatkowe?

Autor: fot. Pixabay

Informacje pochodzą ze strony Wrota Tczewa. 

 

Akcja rozpocznie się 28 stycznia i potrwa do 23 lutego

 

Decyzje będą doręczane od poniedziałku do soboty w godz. od 9:00 do 20:00. W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie jego urlopu.

Doręczyciele, czyli pracownicy urzędu nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych.

Na żądanie mieszkańca doręczyciele zobowiązani są do okazania upoważnienia do doręczania decyzji podatkowych. Osoby odbierające proszone są o składanie czytelnych podpisów i dat odbioru przesyłki na potwierdzeniu odbioru.

Urzędnik może zostawić decyzje podatkowe naszego sąsiada, jeśli ten zobowiązał się do przekazania jej adresatowi.

 

Z uwagi na stan epidemii wywołany zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 oraz dbałość o bezpieczeństwo mieszkańców, każdy pracownik doręczający decyzje został zobowiązany do:

  • przestrzegania zasad bezpieczeństwa w tym obowiązku zakrywania ust i nosa przy pomocy maseczki,
  • wstrzymania się od doręczania decyzji w przypadku zaobserwowania u siebie jakichkolwiek objawów infekcji,
  • zgłoszenia do służb sanitarnych informacji o ewentualnym kontakcie z osobą zakażoną podczas doręczania.

- Wrota Tczewa 

 

Akcja doręczania decyzji potrwa od 28 stycznia do 23 lutego włącznie. Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama