W poniedziałek (28 października) System Roweru Metropolitalnego MEVO został zawieszony. Własnością obszaru pozostają rowery, stacje, aplikacja oraz strona internetowa. Jednak podjęta w poniedziałek decyzja dla użytkowników oznacza, że MEVO nie będzie działało aż do momentu wyboru nowego operatora. W poniedziałek usługa została wyłączona. Nie można już korzystać z rowerów i aplikacji. Co zrobić aby odzyskać pieniądze wpłacone w ramach abonamentu? Mówi Grzegorz Pawlikowski, inspektor do spraw polityki rowerowej i mobilności w Tczewie.
Pieniądze na korzystanie z MEVO były wpłacane przez użytkowników na konto NB Tricity. Zgodnie z obietnicą firmy osoby, które wpłaciły środki na abonamenty i nie wykorzystały ich, odzyskają swoje pieniądze. Wzór oświadczenia o rozwiązaniu umowy i zwrocie kosztów z Konta Klienta MEVO można pobrać TUTAJ.
Oświadczenie można przesłać na kilka sposobów:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]
- drogą elektroniczną przez formularz kontaktowy na stronie internetowej www.rowermevo.pl
- listem poleconym na adres pocztowy: ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa
- osobiście w siedzibie operatora: NB TRICITY Spółka z o.o., ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa
Z Grzegorzem Pawlikowskim rozmawialiśmy także o tym, czemu umowa z operatorem została zerwana właśnie teraz i jaka przyszłość czeka System Roweru Metropolitalnego? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy.
Napisz komentarz
Komentarze