Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 29 marca 2024 15:38
Reklama
Reklama

MEVO: Jak odzyskać pieniądze wpłacone w ramach abonamentu?

Na początku tygodnia Obszar Metropolitalny rozwiązał umowę z NB Tricity, czyli operatorem MEVO. Ma to być jedyna szansa na uratowanie idei roweru metropolitalnego, a także ochrona środków publicznych przeznaczonych na jego finansowanie. Do tej pory spółce zapłacono prawie 10 milionów złotych. Z kolei ta, od dłuższego czasu spóźniała się z wynikającymi z umowy zobowiązaniami. Przedstawiona Obszarowi Metropolitalnemu propozycja restrukturyzacji spółki nie została przyjęta.
MEVO: Jak odzyskać pieniądze wpłacone w ramach abonamentu?

Autor: fot. Aleksandra Kęprowska

W poniedziałek (28 października) System Roweru Metropolitalnego MEVO został zawieszony. Własnością obszaru pozostają rowery, stacje, aplikacja oraz strona internetowa. Jednak podjęta w poniedziałek decyzja dla użytkowników oznacza, że MEVO nie będzie działało aż do momentu wyboru nowego operatora. W poniedziałek usługa została wyłączona. Nie można już korzystać z rowerów i aplikacji. Co zrobić aby odzyskać pieniądze wpłacone w ramach abonamentu? Mówi Grzegorz Pawlikowski, inspektor do spraw polityki rowerowej i mobilności w Tczewie.

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Pieniądze na korzystanie z MEVO były wpłacane przez użytkowników na konto NB Tricity. Zgodnie z obietnicą firmy osoby, które wpłaciły środki na abonamenty i nie wykorzystały ich, odzyskają swoje pieniądze. Wzór oświadczenia o rozwiązaniu umowy i zwrocie kosztów z Konta Klienta MEVO można pobrać TUTAJ

Oświadczenie można przesłać na kilka sposobów:

  • drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]
  • drogą elektroniczną przez formularz kontaktowy na stronie internetowej www.rowermevo.pl
  • listem poleconym na adres pocztowy: ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa
  • osobiście w siedzibie operatora: NB TRICITY Spółka z o.o., ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa

Z Grzegorzem Pawlikowskim rozmawialiśmy także o tym, czemu umowa z operatorem została zerwana właśnie teraz i jaka przyszłość czeka System Roweru Metropolitalnego? Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy. 

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama