Zmianie uległy procedury obsługi zgłoszeń przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie.
1. Kontakt z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej możliwy jest jedynie drogą elektroniczną, mailową oraz za pomocą skrzynki umieszczonej przed budynkiem ośrodka.
- numer telefonu 58 777 00 20 lub 30
- mail: [email protected]
2. Skrzynka kontaktowa opróżniana jest co 48 godzin, w celu zachowania okresu kwarantanny.
3. W związku z wprowadzonym stanem epidemii, wywiady środowiskowe przeprowadzane są telefonicznie.
4. Podczas rozmowy telefonicznej należy poinformować pracownika socjalnego o wszystkich rzeczach, które mogą decydować o przyznaniu wsparcia.
5. W trakcie rozmowy telefonicznej pracownik socjalny ma obowiązek poinformować osobę zgłaszającą się o pomoc o zasadach przyznawania pomocy oraz odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
6. Po przeprowadzeniu wywiadu telefonicznego pracownik socjalny ma obowiązek odczytania wywiadu klientowi. Jeżeli osoba ubiegająca się o pomoc dotychczas nie korzystała ze wsparcia instytucji pomocowej zobowiązana będzie do podpisania dokumentów, ja tylko będzie możliwa wizyta w ośrodku.
7. Klient zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia na adres mailowy lub w skrzynce pocztowej przed budynkiem pomocy społecznej o treści:
Zgadzam się z treścią wywiadu odczytanego w dniu ... przez pracownika socjalnego (imię i nazwisko).
8. W miejscu podpisu klienta, pracownik socjalny zapisuje:
W dniu ... odczytano wywiad (imię i nazwisko klienta), klient nie wniósł zastrzeżeń do odczytanej treści.
Wszystkie potrzebne i ważne informacje zawarte są na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tczewie.
Z uwagi na konieczność wdrożenia kolejnych ograniczeń w funkcjonowaniu ośrodka, klienci którzy dotychczas pobierali świadczenia w kasie zobowiązani są niezwłocznie złożyć do informację z numerem rachunku bankowego, na który zostaną przekazane świadczenia.
Napisz komentarz
Komentarze