Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 26 kwietnia 2024 08:55
Reklama Przekaż 1,5 % podatku dla Ewy Misztal

Bądź jak superbohater. Daj się zobaczyć! Ruszyła nowa kampania rowerowa [ROZMOWA]

Brak oświetlenia to główny grzech rowerzystów. Nie tylko w Tczewie, ale i w całej Polsce. W tym roku w imieniu Urzędu Miejskiego lampki rowerowe rozdawał... BATMAN! Tym samym rozpoczęła się kampania “Bądź jak Superbohater. Świeć przykładem".
Bądź jak superbohater. Daj się zobaczyć! Ruszyła nowa kampania rowerowa [ROZMOWA]

Autor: fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe 

 

W tym roku Urząd Miejski w Tczewie zdecydował się na przeprowadzenie kampanii o nazwie “Bądź jak Superbohater. Bądź widoczny.”. Ta niecodzienna akcja jest skierowana do osób poruszających się na rowerach. Tematem akcji jest edukacja dotycząca właściwego oświetlenia podczas jazdy na rowerze. O szczegółach mówi Grzegorz Pawlikowski, inspektor do spraw polityki rowerowej:

 

Światła są po to, by widzieć i być widzianym. Kolory świateł mają konkretne znaczenie. Biały z przodu informuje nas, że obiekt będzie przeważnie stał lub poruszał się w naszą stronę. Czerwony z tyłu ostrzega, że widzimy tył innego pojazdu i że taki obiekt będzie stał lub się oddalał.

- Grzegorz Pawlikowski, inspektor do spraw polityki rowerowej, UM Tczew

 

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

 

fot. materiały prasowe

 

W ramach kampanii powstał m.in. film promocyjny, który będzie wyświetlany w mediach społecznościowych. To właśnie w nim pojawia się wspomniany Superbohater. Batman ratuje w nim rowerzystkę, wręczając jej lampki.  
 


fot. Tczew - Miasto dla Rowerów

 

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

 

Grzegorz Pawlikowski wspomina o tym, że to nie jedyna forma promocji kampanii: 

 

Opracowaliśmy ulotki i plakaty skierowane do rowerzystów. Materiały trafią do tczewskich szkół, firm oraz instytucji.

 

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

 

Obowiązek posiadania oświetlenia na rowerze jest uregulowany w przepisach i za jego brak można otrzymać mandat.

Więcej o tej niecodziennej, rowerowej kampanii przeczytacie TUTAJ


Kampania jest realizowana w ramach projektu pt.: „Budowa węzła integracyjnego Tczew wraz z trasami dojazdowymi, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.”.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama