Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 25 kwietnia 2024 07:52
Reklama

KWP Gdańsk: "Młodość nie zwalnia z myślenia". Trwa kampania ostrzegająca m.in. przed brakiem rozwagi nad wodą

Wakacje to czas radości i beztroski. Większość z nas chce spędzić je tak, żeby mieć piękne wspomnienia. Planujemy wypoczynek w różnych częściach kraju i świata. Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku rozpoczyna kampanię „Młodość nie zwalnia z myślenia" od spotu, który ma być przestrogą dla nierozważnych i bezmyślnych zachowań nad wodą.
KWP Gdańsk: "Młodość nie zwalnia z myślenia". Trwa kampania ostrzegająca m.in. przed brakiem rozwagi nad wodą

Autor: fot. spot KWP Gdańsk (zrzut ekranu)

Wakacje to czas, gdy każdy swój plan na spędzanie czasu wolnego podczas urlopu. Jedni udają się na zorganizowane wyjazdy wakacyjne, inni spontanicznie realizują swoje pomysły. Jak przypomina policja:

 

Należy zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i rozwadze. Najważniejsze żeby czas odpoczynku i zabawy nie zamienił się w zdarzenie z tragicznym skutkiem. Policjanci z Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodych ludzi będą realizować kampanię „Bezpieczne wakacje", od serii materiałów filmowych ze specjalnym przesłaniem. 

 

Kampania rozpoczęła się od stworzenia spotu dotyczącego utonięć:

 

Pierwszy spot dotyczy utonięć. Od rozpoczęcia wakacji doszło już do wielu rodzinnych tragedii. Od 1 czerwca do 8 lipca odnotowaliśmy 7 utonięć, a od początku roku aż 19 osób w ten sposób straciło życie.

 

Funkcjonariusze przypominają, że chociaż piękna pogoda i upały zachęcają do tego, żeby korzystać z kąpieli wodnych i słonecznych, wielokrotnie są to zachowania nieodpowiedzialne, a spożywany przy tej okazji alkohol ma często tragiczne skutki.

 

Młodość nie zwalnia z myślenia, daj sobie szansę, przeżyj!

 

 


O bezpieczeństwie w sezonie letnim będziemy także rozmawiać na naszej antenie w każdy poniedziałek po godzinie 11:00 w audycji "Bezpieczne wakacje z Radiem Tczew". 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama