Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 19 kwietnia 2024 15:21
Reklama Przekaż 1,5 % podatku dla Ewy Misztal

Co dalej z Mevo 2.0? Odwołanie poprzedniego operatora odrzucone

W piątek, 21 stycznia Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot poinformował, że Krajowa Izba Odwoławcza w całości odrzuciła odwołanie Nextbike Polska SA w restrukturyzacji.
Co dalej z Mevo 2.0? Odwołanie poprzedniego operatora odrzucone

Autor: fot. OMGGS

Co oznacza ta decyzja mówi Grzegorz Pawlikowski, inspektor ds. polityki rowerowej w Urzędzie Miejskim w Tczewie:

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Na początku stycznia Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot przekazał, że Nextbike Polska SA w restrukturyzacji odwołał się do Krajowej Izby Odwoławczej w postępowaniu na nowe Mevo.

 

Było to czwarte odwołanie do KIO spółki powiązanej z poprzednim operatorem roweru metropolitalnego. Nextbike Polska SA brał udział w postępowaniu na nowe Mevo, ale ostatecznie nie złożył oferty.

- Obszar Metropolitalny Gdańsk-Gdynia-Sopot

 

Stawką trwającego 1,5 roku postępowania jest zarządzanie przez 6 lat flotą 4099 rowerów w 16 gminach czwartej największej metropolii w Polsce. Ponad 3 tysiące z nich będą posiadały napęd elektryczny.

 

Czytaj także: Rozstrzygnięto postępowanie na nowe Mevo

 

 

Z trzech firm, biorących udział w trwającym 1,5 roku postępowaniu dot. nowego Mevo, oferty złożyły dwie. Nextbike Polska SA w restrukturyzacji ostatecznie nie przedłożył oferty. Konsorcjum BikeU (Polska) i Freebike (Czechy) złożyło ofertę na kwotę 365 mln zł, a firma City Bike Global SA (CBG) z podwykonawcą Geovelo ze Szczecina na kwotę 159 mln zł. Po zbadaniu ofert, analizach ekspertów i prawników, a także po pozytywnej opinii biegłego rzeczoznawcy, komisja przetargowa zdecydowała 24 grudnia 2021 roku o wyborze spółki City Bike Global SA. Hiszpańska spółka zarządza ponad 30 tysiącami rowerów w Finlandii (Helsinki, Espoo, Vantaa, Tampere), Szwecji (Sztokholm - uruchomienie w marcu 2022 r., 5100 rowerów elektrycznych), Francji (Clermont-Ferrand) i Peru (Lima), a obecnie uczestniczy w publicznych przetargach rowerowych m.in. na Śląsku, w Marsylii (Francja), Cote Basque (Francja), Oulu (Finlandia) i Surco oraz Surquillo (Peru).


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama