Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 29 marca 2024 13:04
Reklama
Reklama

Tczew: ZUS przywrócił bezpośrednią obsługę klientów

Na początku lutego informowaliśmy o zawieszeniu w tczewskim Inspektoracie ZUS bezpośredniej obsługi interesantów. Komunikat został już odwołany, a Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że przywrócono standardową obsługę klientów.
Tczew: ZUS przywrócił bezpośrednią obsługę klientów

Autor: fot. TV Tetka (archiwum)

 

Obsługa stacjonarna i e-wizyty

 

Sala obsługi klientów w tczewskim Inspektoracie ZUS obsługuje interesantów w poniedziałki od 8:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Do dyspozycji nadal pozostaje skrzynka, do której można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS. 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca również do korzystania z e-wizyt oraz Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS

 

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Tczewie powrócił już do bezpośredniej obsługi klienta. Sala obsługi klientów w tczewskim Inspektoracie ZUS jest otwarta ponownie i czeka na klientów w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 17:00, natomiast od wtorku od piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Cały czas Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca też do korzystania z alternatywnych form kontaktu z placówkami, czyli e-wizyt, wideo rozmów z pracownikami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, korzystania z Centrum Obsługi Telefonicznej pod numerem telefonu 22 560 16 00, a także do załatwiania swoich spraw przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS, czyli przez PUE

- Krzysztof Cieszyński, rzecznik ZUS w Gdańsku

 

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

 

Do dyspozycji interesantów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

ZUS zachęca do kontaktu również poprzez specjalnie infolinie:

  • pod numerem tel. 22 11 22 111 do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym, czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia,
  • pod numerem tel. 22 290 55 00 do obsługi spraw związanych z Polskim Ładem i rodzinnymi świadczeniami – Rodzina 500+ oraz rodzinny kapitał opiekuńczy, dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 8.00 -15.00.

 

Wcześniej pisaliśmy: Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Tczewie


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama