Obsługa stacjonarna i e-wizyty
Sala obsługi klientów w tczewskim Inspektoracie ZUS obsługuje interesantów w poniedziałki od 8:00 do 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Do dyspozycji nadal pozostaje skrzynka, do której można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca również do korzystania z e-wizyt oraz Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Tczewie powrócił już do bezpośredniej obsługi klienta. Sala obsługi klientów w tczewskim Inspektoracie ZUS jest otwarta ponownie i czeka na klientów w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 17:00, natomiast od wtorku od piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Cały czas Zakład Ubezpieczeń Społecznych zachęca też do korzystania z alternatywnych form kontaktu z placówkami, czyli e-wizyt, wideo rozmów z pracownikami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, korzystania z Centrum Obsługi Telefonicznej pod numerem telefonu 22 560 16 00, a także do załatwiania swoich spraw przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS, czyli przez PUE.
- Krzysztof Cieszyński, rzecznik ZUS w Gdańsku
Do dyspozycji interesantów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
ZUS zachęca do kontaktu również poprzez specjalnie infolinie:
- pod numerem tel. 22 11 22 111 do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym, czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia,
- pod numerem tel. 22 290 55 00 do obsługi spraw związanych z Polskim Ładem i rodzinnymi świadczeniami – Rodzina 500+ oraz rodzinny kapitał opiekuńczy, dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 8.00 -15.00.
Napisz komentarz
Komentarze