Wyposażenie biura
Budowanie obrazu przedsiębiorstwa można rozpocząć od zaopatrzenia biura w akcesoria z logiem firmy. W pierwszym odczuciu może się to wydawać zbędne, ale segregatory, kalendarze, długopisy i teczki z logotypem przedsiębiorstwa tworzą obraz miejsca. Akcesoria biurowe z logo są nie tylko użyteczne, ale również estetyczne i ważne w firmie. Dobrym pomysłem jest zamówienie logo przedsiębiorstwa w formie wlepek. Można je umieścić w dowolnym miejscu np. na laptopie albo komputerze.
Gadżety na konferencje
Wiele firm organizuje konferencje lub spotkania z klientami. Warto pamiętać o gadżetach promocyjnych dla kontrahentów. Najczęściej prezentami są kubki, długopisy, notesy, kalendarze i pendrivy z logiem firmy. Świetnym przykładem jest produkt dostępny na: https://www.giftyonline.pl/pl/produkty/198/pendrive-karta-kredytowa. Pendrive w kształcie karty kredytowej? Strzał w dziesiątkę! Taki upominek można łatwo schować, a powierzchnia reklamowa jest dosyć duża. Funkcjonalnym prezentem są także: smycz, breloczek i teczka. Właściwie nie ma znaczenia na czym umieścimy logo firmy, ważne, by upominki były przydatne i przywoływały u użytkownika pozytywne skojarzenia z naszym przedsiębiorstwem.
Wizytówka
Oczywiście koniecznym produktem reklamowym jest wizytówka, która powinna być estetyczna i przejrzysta. Klient ma bez problemu odczytać z niej adres biura, godziny otwarcia oraz telefon kontaktowy. Wręczenie klientowi wizytówki wygląda znacznie bardziej profesjonalnie niż zapisanie danych na kartce.
Wspomniane akcesoria reklamowe nie są jedyną możliwością promowania przedsiębiorstwa. Dobrze jest zakupić dla pracowników koszulki, marynarki, bluzy lub kurtki z logo firmy. Korzystając z przedmiotów zawierających logo przedsiębiorstwa, klient dobrze zapamięta jego nazwę. Budowanie wizerunku i promowanie firmy nie jest proste. Obecnie, dostępnych jest wiele narzędzi i kanałów komunikacyjnych. Choć Internet ma największy zasięg, nie można zapominać o tradycyjnych formach promocji, które także mają swoją wartość.