Wybór odpowiedniej czapki do zareklamowania firmy nie musi być wcale trudny. Wystarczy zagłębić się nieco w to, czego wymagali będą klienci i przenieść to na własną odzież reklamową.
Dla kogo czapki z daszkiem
Warto jest zwrócić uwagę na to, kto będzie nosił ubrania firmowe. Czapki z daszkiem mogą być jednak noszone zarówno przez kobiety, jak i przez mężczyzn. Osoby w różnym wieku również staną się grupą docelową. Warto podkreślić, że nawet dzieci coraz częściej chodzą w takich nakryciach głowy. Najlepszym odbiorą będą jednak pracownicy firmy, której logo będzie umieszczone na ubraniu. Pracownicy hal fabrycznych, czy nawet ochrona i osoby związane z bezpośrednią obsługą klientów, mogą w każdym momencie, w którym przebywają w pracy, nosić na głowie czapkę z daszkiem, na której będzie logo i nazwa firmy. W ten sposób nie tylko będą reklamować przedsiębiorstwo, ale również ochraniać oczy przed słońcem, czy też włosy, przed zabrudzeniem na skutek działania maszyn. Proponowany rodzaj odzieży reklamowej jest bardzo popularny w większości fabryk. Jest częścią uniformów roboczych pracowników, a także częścią polityki marketingowej firmy.
Jaką czapkę wybrać?
W zależności od przeznaczenia, czapki z daszkiem mogą się od siebie różnić, nawet w obrębie jednego przedsiębiorstwa. Bez wątpienia inny model będą mieli pracownicy fizyczni w fabryce, inny ochrona budynków, a jeszcze inny będzie mógł służyć jako podarunek dla klienta. Najważniejszym elementem jest oczywiście kolor. Czapki dawane jako prezenty, a także te dla osób, które będą je nosić głównie chroniąc głowę i oczy przed słońcem, nie powinny być czarne. Sprawdzą się tutaj bardziej żywe i radosne kolory. Ważne jest też umiejscowienie loga. Odzież reklamowa, która będzie wykorzystywana poza miejscem pracy, nie powinna mieć mocno widocznych oznaczeń firmowych, ponieważ mało kto będzie ją wtedy ubierał. Czapka z daszkiem może być oznaczona w ten sposób, aby samo logo nie rzucało się nadmiernie w oczy. Inną kwestią są podobne elementy noszone przez pracowników. W tym przypadku duże symbole kojarzone z konkretnym przedsiębiorstwem są nawet wskazane. Powinny być one usytuowane w najlepiej widocznym miejscu.