Postaw na content marketing i ciesz się zwiększeniem ruchu na stronie
Naturalnie content marketing pozostaje od lat najwłaściwszą drogą do zbliżenia się z naszą grupą docelową. Teksty, w których będziemy odpowiadać na prawdziwe i nurtujące nasz target problemy z całą pewnością zaskarbią nam wielu fanów oraz, oczywiście, klientów. Ważne jednak, aby publikowane przez nas regularnie treści były wysokiej jakości i w miarę możliwości promowały naszą ekspertyzę, autorytet w danej dziedzinie oraz wiarygodność. Właśnie na te trzy czynniki zwraca największą uwagę działający od miesięcy algorytm EAT. Oznacza to, że coraz trudniej będzie promować firmę w sieci przy użyciu pustych merytorycznie artykułów – czy to tych sponsorowanych i ukazujących się w różnych zakątkach sieci, czy też tych wewnętrznych używanych pod naszym adresem WWW.
Oprócz update’u EAT w ostatnim czasie dużo mówiło się też o tym określanym tajemniczym akronimem BERT. Priorytetem w tym przypadku staje się rozróżnianie naturalnego języka od sztucznie brzmiących treści mających tylko za zadanie oszukiwanie robotów indeksujących. Nie można już dłużej liczyć na to, że naszpikowany po brzegi słowami kluczowymi tekst będzie wartościowy dla wyszukiwarki. Aby skutecznie ominąć tego rodzaju pułapki najlepiej zdać się na pomoc agencji interaktywnej, która zatrudnia team profesjonalnych copywriterów. Nie dość, że szybko stworzą oni specjalistyczne treści, które nawiążą kontakt z Twoimi przyszłymi klientami, to jeszcze sprawią, że całe pozycjonowanie stron przebiegnie sprawnie i bezpiecznie.
Zacznij wyznawać zasadę Mobile First i wyprzedź konkurencję w 2021 roku!
W dodatku do fachowców piszących dla Ciebie jakościowe teksty agencje reklamowe skoncentrowane na działalności w sieci zatrudniają również wielu web developerów. To od ich umiejętności zależy w prostej linii funkcjonalność naszej witryny oraz jej przystosowanie do ekranów o różnych rozdzielczościach. Oczywiście biorąc pod uwagę, że dziś przeszło 50% zapytań do wyszukiwarki kierowane jest z elektroniki przenośnej, można wysnuć wniosek, że responsywny web design stał się normą. Jak się jednak okazuje, wciąż wielu przedsiębiorców sieciowych ma problem z wersją mobilną swojego serwisu. W takim wypadku najlepszym rozwiązaniem będzie odnalezienie prawdziwych specjalistów doskonale orientujących się w projektowaniu funkcjonalnych stron na smartfony i tablety zgodnie z zasadami user experience. Samodzielna naprawa szablonu strony może się okazać nie tylko czasochłonna, ale w niektórych wypadkach wręcz niemożliwa.




