Reklama zewnętrzna - standy reklamowe
Przed konferencją, targami branżowymi czy innymi formami aktywności przedsiębiorstwa związanymi z promocją produktów czy usług warto przygotować odpowiednie nośniki reklamy, który zapewnią większą uwagę i zainteresowanie potencjalnych odbiorców. Wysokiej klasy rozwiązania – standy i displaye reklamowe wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na zmienne warunki atmosferyczne – opady czy promieniowanie UV. Ponadto są to rozwiązania nie tylko atrakcyjne wizualnie, lecz także stabilne i trwałe, gdyż osadzone na metalowej podstawie.
Ekspozycje targowe - standy wewnętrzne
Nowocześnie zaprojektowane standy reklamowe o oryginalnej formie przyciągają uwagę w miejscach takich jak targi, kiermasze czy sklepy o wielkiej powierzchni. Warto mieć świadomość tego, że w miejscach, gdzie znajdziemy tysiące wystawców albo setki produktów, nie mamy szansy wyróżnić się bez oryginalnych sposobów ekspozycji. Dlatego właśnie warto wybrać innowacyjne, atrakcyjne rozwiązania - standy reklamowe na broszury, ulotki i katalogi czy inne materiały reklamowe POS.
Jak zrobić pierwsze wrażenie ? Standy stojaki reklamowe
Producent standów reklamowych przykłada ogromną wagę do nowoczesnych i elastycznych rozwiązań. Możemy wyróżnić standy jedno oraz dwustronne, a także totemy. Do najbardziej popularnych standów wewnętrznych należą mega i fotościanki, trójścienne, czworościenne i prostokątne totemy. W ofercie znajdziesz również różnego rodzaju standy: stand’ard, stand’up, big stand, vertical, vertical dwustronny, fotostand eco. Oddzielnym elementem reklamowym wyróżniającym się na targach jest żagiel. Warto również zapoznać się z bogatą ofertą stojaków ekspozycyjnych. Wszelkie szczegóły dotyczące kształtu, wielkości standów i innych parametrów dostępne są na stronie https://brooklyn.pl/katalog-produktow/standy-reklamowe-wewnetrzne/
Standy reklamowe - idealne rozwiązanie na targi
W niektórych miejscach, gdzie jest intensywny ruch, przy bramach wjazdowych lub wejściach doskonale sprawdza się reklama zewnętrzna. Okazuje się, że jest tak samo ważna, jak reklama wewnętrzna. Do zewnętrznych form reklamowych należą m.in. stojaki reklamowe, dostępne w wersji jedno albo dwustronnej w zakresie nadruku grafiki, a także atrakcyjne wizualnie potykacze zwracające uwagę zaskakującym kształtem i kolorem. Po takie rozwiązania coraz częściej sięgają zarówno małe firmy, jak i wielkie przedsiębiorstwa, różne instytucje, uczelnie czy właściciele małych sklepów. Dużą popularnością cieszą się dwustronne standy zewnętrzne, które ustawione w dowolnym miejscu znakomicie spełniają swoją funkcję. Standy z dwustronną grafiką to praktyczne i bardzo efektowne nośniki reklamowe. Dwustronne grafiki pozwalają na stworzenie urozmaiconego przekazu, a każda z eksponowanych grafik może być inna. Producent rekomenduje dwa rodzaje tych rozwiązań: standy ze stabilną podstawą pod obciążenie płytą chodnikową lub ze specjalnie wyprofilowanymi nogami.







