Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 7 grudnia 2025 15:11
Reklama

Zatankujesz w Dino. Sieć przygotowuje się do otwarcia stacji paliw

Dino przygotowuje się do wejścia na rynek paliw jako Dino Oil. Na stronie marketdino.pl pojawiło się zdjęcie stacji paliw opatrzonej logo spółki.
Zatankujesz w Dino. Sieć przygotowuje się do otwarcia stacji paliw

Autor: Canva / marketdino.pl/kariera

 

Dino Oil zarejestrował je w Urzędzie Patentowym RP w lutym 2024 roku. 

 

Firma przygotowuje się do rekrutacji

 

Zakres zgłoszenia (klasyfikacja nicejska)  jak podaje dlahandlu.pl – obejmował m.in.: 

  • paliwa i dodatki do paliw,
  • sprzedaż detaliczną i hurtową paliw,
  • usługi tankowania pojazdów,
  • udzielanie kredytu na zakup paliwa (fuel cards),
  • myjnie,
  • usługi dystrybucji paliw,
  • bary przekąskowe przy stacjach.

Teraz na stronie marketdino.pl/kariera pojawiła się opatrzona zdjęciem nowa kategoria „Dino Oil” z zaproszeniem do wyszukiwania ofert. To oznacza, że projekt paliwowy – jak czytamy na stronie dlahandlu.pl – wchodzi w zaawansowaną fazę i firma Dino przygotowuje się do rekrutacji.

 

Celem takich stacji przyciąganie klientów do sklepów

 

Czy jeśli Dino wejdzie na rynek paliw, to stanie się poważnym konkurentem dla Orlen czy BP? 

 Dino ma trochę inną charakterystykę – odpowiada w rozmowie z WP Finanse Dawid Czopek, ekspert paliwowy. – Sieć działa głównie w mniejszych miejscowościach, gdzie stacje paliwowe są rzadkością. Celem takich stacji nie jest zarabianie na paliwie, ale przyciąganie klientów do sklepów – podkreśla

I dodaje: – Chociaż rynek paliw może się zmienić, to nie sądzę, aby Dino w przyszłości zarabiało na paliwach w sposób istotny.

Teraz Dino dysponuje 3 tys. placówek w całym kraju. Dotychczas sieć była kojarzona tylko z małymi miejscowościami. Teraz zaczyna pojawiać się w dużych miastach, m.in. w Olsztynie i Lublinie. W przyszłym roku pojawi się także w Warszawie. 

Ekspansja na duże miasta – podkreśla Wp Finanse – jest częścią strategii rozwoju sieci. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama